Mindig is ámulatba ejtettek az égig érő, impozáns irodaházak.
Gyerekkoromban irigykedve néztem a csinosabbnál csinosabb kiskosztümös
hölgyeket, és öltönyös férfiakat a TV-ben, akik a Wall Street felhőkarcolóiba
mentek dolgozni. Ugyan New York-ba még sajnos nem jutottam el, de amikor az
egyik kedvenc városom üzleti negyedében jártam, úgy éreztem magam, mintha a
gyerekkoromban látott filmek valamelyikébe csöppentem volna. Éreztem, hogy ez a
világ az én helyem, a felhőkarcolók, kosztümösök világa. Csodálattal néztem
azokat az embereket, akik a szebbnél szebb irodaházakba mentek dolgozni, és
akkor már tudtam, hogy milyen irányba is kell elindulnom.
Néhány hónappal később lehetőségem adódott egy olyan cégnél
dolgozni, amely egy impozáns, A kategóriás irodaházat birtokol és üzemeltet.
Mondanom sem kell, hogy álmaim munkahelyét kaptam meg.
Egy irodaház napi életének szerves szereplőjeként részt
venni, és a működése mögé látni számomra egyszerre izgalmas és felemelő érzés.
Minden nap találkozik az ember valami új, ismeretlen dologgal, megoldandó
problémával, melyek megoldása sokszor a kreativitáson, talpraesettségen múlik.
A munkám során sokszor szembesültem azzal a ténnyel, hogy bizony ezen a piacon
nincsen egy nagy tankönyv, amiben a kérdéseimének utánanézhetek. Ennek
hátránya, hogy az alapvető információk megszerzése sokkal hosszabb időt vesznek
igénybe, ugyanakkor óriási nagy előny is, hiszen a megszerzett és megtapasztalt
tudás örökre megmarad.
Úgy vélem, hogy ezek a tapasztalatok „szakkönyv hiányában”
nem csak nekem lehetnek hasznosak, hanem olyan embereknek is, akik irodát
akarnak bérelni, bérbe adni, üzemeltetni. Bízom benne, hogy az itt megosztott információk
hasznosak lesznek mindenkinek.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése